[D66] Geen 9 miljoen Nederlanders immuun maar 5 miljoen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed May 5 08:23:29 CEST 2021

Ernst Debets <edebets1 at euronet.nl>,
> Ben ik blij dat ik komende Dinsdag de eerste dosis Pfizer/Biontech
> toegediend krijg. En 15 Juni de tweede!

Ik kreeg een paar uur na het zetten van de pik op 24 april een
'covid-arm'. Niet alleen de arm trouwens maar overal - zij het dan
voornamelijk in beide onderarmen en voeten. Een covid-arm heeft niets
met covid zelf te maken maar met het covid-vaccin. De huid wordt dan
roze-rood,

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/vaccines/safety/allergic-reaction.html

https://www.cdc.gov/vaccines/hcp/acip-recs/general-recs/adverse-reactions.html
WebTV + plaatjes staan op,

https://www.kivitv.com/news/notice-a-strange-rash-days-after-getting-the-covid-19-vaccine-experts-say-its-a-good-thing
De CDC zegt dat iemand die na de 1ste prik een covid-arm door
'delayed-type hypersensitivity reaction' krijgt, wel een 2de prik moet
krijgen maar in de andere arm dan de 1ste.

't Is maar de vraag of de GGD weet dat zoiets als een covid-arm
uberhaupt bestaat, dat iemand met een covid-arm wel een 2de prik moet
krijgen en of ik er niet verstandig aan doe het voor de zekerheid maar
te verzwijgen (gesteld dat de kleur weg zij bij de 2de prik). In
Nederland lopen we immers flink achter op de States. Niemand weet iets,
niemand doet iets, we leven in de dictatuur van zo'n onbenul als Van
Dissel. Alleen al die verschillende miljoenen die immuun zouden zijn.
Vorige week was het aantal besmettingen ronduit een chaos (eergisteren
ook, trouwens). Men zegt maar wat, het gaat nergens meer over. En dan
krijgen we de bende nog als de covid zelf eindelijk weg zij en de zorg
haar achterstand moet zien weg te werken. Met zo'n zwalkende De Jonge
aan het roer lukt zoiets nooit.