[D66] CNN documentaire: Ex-CDC-baas: Covid-19 ontstond in Chinees lab (Wuhan Coronavirus 2019-nCoV #594, addendum #2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Mar 29 13:17:48 CEST 2021

Ik, zojuist,
> Vandaag lekte een voorlopig WHO-rapport uit waarin staat dat
> het virus via twee diersoorten (waarvan 1 een vleermuis en de
> Volgens topvirologen als Fauci en Redfield is dit onzin:

De Nederlandse media beweren al meer dan een jaar iets geheel anders dan
de Amerikaanse terwijl de CDC en de NIAID het voortdurend juist hebben
en het RIVM nog nooit iets heeft gezegd dat klopt. Vandaag krijgen
Gommers en Koopmans hiervoor zowaar de Machiavelliprijs voor (echt waar,
ik verzin het niet) - wie een prijs krijgt, heeft immers niet gelogen.

De Nederlandse media verzwegen destijds dat volgens CNN 40 miljoen
Amerikanen tijdens de regering Trump gevaccineerd werden tegen Covid-19.
Ze zeggen weer wel dat het er onder Biden meer dan 100 miljoen zouden
zijn. Het eerste mogen we immers niet weten. Kwestie van hersenspoeling.

De CNN documentaire van vannacht toont hoe dan ook aan dat Trump
destijds de waarheid heeft gesproken toen hij beweerde dat hij was
gebrieft dat het virus uit het corona-lab uit Wuhan kwam. Zelfs als dit
achteraf niet juist mocht blijken, dan sprak hij destijds toch de
waarheid. De mainstream media bij ons zullen dit - uiteraard -
verzwijgen; ze staan momenteel weer wel bol van het uitgelekte
WHO-rapport. Dit komt immers in hun straatje te pas.

Zo gaan de dingen in onze democratie.