[D66] Verkennersgate: Slager keurt eigen vlees

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Mar 28 11:41:59 CEST 2021

Ik, eerder,
> Woensdag 31 maart a.s., na de beedigt te zijn als Kamerlid, mogen Rutte
> en Kaag vragen stellen aan ex-verkenners Ollongren en Jorritsma.

Het ANP bericht zojuist,

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/Binnenland/verkenningschaos-zorgt-voor-ongekende-situatie/ar-BB1f2M3D
dat,
   Mark Rutte zal als fractievoorzitter het debat zelf gaan doen,
   evenals onder andere Lilian Marijnissen (SP), Lilianne Ploumen
   (PvdA) en Jesse Klaver (GL), zeggen hun woordvoerders.

Aardig, aangezien de linkse partijen eveneens vanuit de neo-liberale
hoek werden geschoffeerd - net als Hoekstra en Omtzigt van het CDA.

Als ik Hoekstra zou zijn, dan zou ik als CDA-woordvoerder een verklaring
van de thuiszittende Omtzigt voorlezen. Wel zo tactisch.

Marc Fluks, Amsterdam