[D66] URL: Wanneer is men aan de beurt voor corona-vaccinatie ?

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Mar 13 15:10:23 CET 2021

De Jonge haalt uit naar onze nationale held Van Rossem,
    https://twitter.com/hugodejonge/status/1370683665093697536

Jezus, wat is De Jonge toch gek. Ik kan z'n rotkop niet meer zien.

Zegt de lul in de Kamer dat er een tool komt zodat mensen kunnen zien
*WANNEER* ze aan de beurt zijn voor een coronaprik en dan krijgen ze
(uiteraard) geen antwoord wanneer de tool online is. Hij was er trouwens
al, er is niet nieuws. En dat kutparlement van ons slikt het allemaal
maar. En dan willen politici ook nog eens de stem van degenen die ze
zitten op te lichten tot de dood er op volgt. Ammehoela !

Elke dag zijn er nieuwe misdaden, elke dag wordt de chaos groter. De
vierde coronagolf neemt momenteel razendsnel toe maar betwetende
oplichters doen voorkomen dat de derde golf nog moet komen.

En het leger grijpt ook al niet in.
Na een jaar doet nog steeds niemand iets !
Helemaal niemand.

Van de week probeerde ik belastingaangifte te doen.
- Eerste poging: De site werkt niet.
- Tweede poging: De data zijn niet ingevuld en men krijgt het
   advies het later nog maar eens te proberen.

Je zou ze wurgen.