[D66] WebRadio: Neoliberalisme is feestje van welvarende hogeropgeleiden

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Mar 12 09:30:58 CET 2021

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Wierd Duk, is dat niet die opiniegast voor ongeletterde twitterati,
> lees hollanders?

Ik luister graag naar podcasts. Als ik er een vind die het beluisteren
waard zij dan zet ik deze op een webpagina opdat ik het makkelijk
terugvind,
    http://www.fluks.combidom.com/fluksweb/podcasts.htm

Soms slaat Wierd Duk de spijker op de kop (deze keer was het ronduit
raak), soms draaft hij wat door. Ik vergat overigens te melden dat het
hier een podcast van de Telegraaf betreft. De podcast van Wouter de
Winther - ook van de Telegraaf - is vrij goed. Die van Maarten van
Rossum is eveneens aardig (soms zelfs leerzaam) om te beluisteren, maar
hij kan ook vreselijk zitten zeuren. De podcast die een prijs heeft
gewonnen - die van Joost Vullings & Xander van der Wulp - vind ik
daarentegen niet goed. De heren schateren wat af dat het een aard heeft
of zitten tegen de slappe lach aan - na een tijdje luisteren wordt dat
homotoontje van hen ronduit irritant.

Hoorspelen vind ik eeneens leuk om te beluisteren (in het Internet
Archief staan honderden Nederlandse hoorspelen). Komen Paul Vlaanderen,
Martin Beck en Matt Meldon ook weer eens langs.