[D66] Terugkijken: Ministers doen boekje open over frustraties

R.O. juggoto at gmail.com
Sat Jun 26 12:08:58 CEST 2021

ALs er echt nood was had men de noodtoestand moeten uitroepen. Maar toen
de WHO de pandemie verkondigde waren er pas ongeveer ~850 gevallen. Geen
enkele reden om de WPG terzijde te schuiven.

Nood breekt wet, maar paniek en incompetentie niet.

Vervolgens is er een papieren epidemie gecreëerd door PCR-tests met
bogus resultaten (false positives). De pechvogels die op de IC belandden
werd doodbehandeld, patiënt overleden, virusbestrijding geslaagd.

Die ministeriële regeling over de status van Sars-nCov-19 als A-ziekte
is dacht ik nog steeds niet door de Tweede Slaapkamer behandeld. Geen
mens die daar de vinger aan durft te branden, zelfs de Raad van State
niet. Thom de Graaff zit ook stilzwijgend in het 'complot' onder het
motto: een slapende hond maak je niet wakker.

De rechtsstaat die de burger had moeten beschermen tegen
overheidsoptreden is verkracht en overleden.

Het ICC kan aanvangen met de vervolging.