[D66] Euro-voetbal-homomanie rond Hongarije (addendum)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Jun 25 11:48:21 CEST 2021

Ik, zojuist.
> Als men goed kijkt, dan gaan deze zaken over regenbogen - vandaar
> de gemankeerde regenboogvlag - vooral de regenboogbrug over de
> Melkweg (zie achterkant Eurobiljetten).

Ik lees net in Trouw dat vandaag de regenboogvlag verjaart. Op,

https://www.trouw.nl/rubrieken/regenboogvlag-maakte-van-activist-arts-gilbert-baker-een-ontwerper~b6420573/
staat over deze vlag,
   Op 25 juni 1978 wapperden activisten er voor de eerste keer mee
   tijdens de Gay Freedom Day Parade in San Francisco.

Het gezeik van vandaag blijkt hiermee geen toeval te wezen.