[D66] Waarom mogen...

R.O. juggoto at gmail.com
Thu Jun 24 14:21:05 CEST 2021

Hier staat het bijv:
https://www.anwb.nl/vakantie/reiswijzer

Voor de meeste Europese landen heb je negatieve recente PCR-test nodig
of een vaccinatiebewijs. Ik kan Duitsland nog wel in, maar niet langer
dan een etmaal. En als je Nederland weer in wil moet je soms ook weer
een test overleggen. Dat mag helemaal niet, wat dat komt in feite neer
op ballingschap.

En wat zou ik dan met de huisarts moeten overleggen? Ik heb genoeg
gelezen en ben niet overtuigd van de noodzaak om een experimenteel
'vaccin' te nemen gezien de risico's en het lage sterftecijfer van
covid. Bovendien neemt die huisarts van me m'n medische klachten niet
serieus. Toen ik een keer langskwam met een gebroken enkel zei hij:
niets aan de hand niet gebroken. Een week later ging ik bij een andere
arts langs en werd ik meteen naar de röntgen gestuurd. Hem ga ik dus
niet om advies vragen.

Gevaccineerden zouden zich moeten gedragen omdat ze toxische
spike-eiwitten kunnen verspreiden. Ben je je wel bewust daarvan?
Neuken met een gevaccineerde hoer zit er dus niet meer in tenzij je
Russisch roulette wilt spelen... En zou je vandaag nog willen vliegen
met een gevaccineerde piloot die mogelijk trombose kan ontwikkelen en
daardoor een gevaar in de lucht is?