[D66] RE Gevaccineerd door het leven

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Jun 19 11:26:42 CEST 2021

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Hoe staat het met je covid-arm, dolly?

Dit schaap is nog steeds net een indiaan. Ugh !

Overigens is het niet waar dat wie de ziekte heeft doorgemaakt immuun
zou zijn: Een neef van mij heeft voor de 2de keer corona gekregen (maar
wil nog steeds niet geprikt worden). M'n broer heeft de ziekte ook gehad
maar zich daarna wel laten vaccineren (sindsdien klinkt zijn stem hees,
trouwens).

Bijwerkingen van vaccins verdwijnen op den duur, maar wie corona krijgt
kan levenslang de klos zijn (PASC: Post-Acute Sequelae of COVID–19). Men
moet beslist *niet kijken* bij RIVM of VWS maar Van Dissel en De Jonge
omzeilende bij de CDC en NIH/NIAID,

https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/hcp/clinical-care/post-covid-conditions.html
   https://covid19.nih.gov/news-and-stories/when-COVID-19-symptoms-linger

https://www.nih.gov/about-nih/who-we-are/nih-director/statements/nih-launches-new-initiative-study-long-covid
   https://www.niaid.nih.gov/search/cognitive?search=PASC

In de States werd de 'COVID-19 Long Haulers Act' (H.R.2754) door
Democraten en Republikeinen samen opgesteld (in Nederland lopen Kamer en
media - inderdaad als makke schapen - achter Van Dissel en De Jonge aan
met alle rampen van dien),
   https://www.govtrack.us/congress/bills/117/hr2754

Vorig jaar zomer beweerden politici en media - net als thans het geval
zij - dat alles zo goed als voorbij was (ik beweerde destijds dat het
ergste nog moest komen).