[D66] Covid-Tribunaal ICC

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Jun 14 15:08:55 CEST 2021

Zoiets heb ik zelf ook wel eens gezegd. Uiteraard geen doodstraf - want
dan is men zelf even barbaars als de schuldigen zijn. Chinezen zullen
wel weer niet voor het ICC gedaagd kunnen worden.

Het zal natuurlijk nooit gebeuren want de verantwoordelijken houden
elkaar vanaf het pluche de hand boven het hoofd. Van Dissel heeft al
twee onderscheidingen toegekend gekregen en hij zal er nog veel meer
gaan krijgen. Straf voor deze charlatan zit er beslist niet in. Idem
dito De Jonge en al die andere malloten bij VWS. Ze zullen zichzelf op
de borst kloppen omdat de vaccins een einde aan de pandemie gaan maken.
Dat ze vaccinatie lelijk in de weg hebben gezeten, willen ze niet weten.

Wat mij betreft wel een Nobelprijsje voor degene die de genetische code
van Covid-19 op een preprint server heeft gezet en voor de uitvinders
van vaccins - bijv. voor het Duits-Turkse echtpaar dat het Pfizer-vaccin
ontwikkelde. Maar ja, het zal de WHO wel worden - de club die niet van
het woord 'pandemie' wilde weten en van meet af aan alles heeft zitten
traineren.

Zo gaat dit soort dingen nu eenmaal.

Marc Fluks, Amsterdam