[D66] Gezond Verstand

R.O. juggoto at gmail.com
Sun Jun 13 18:12:12 CEST 2021

Geen idee of dat blad van rechts-conservatieve signatuur is, ik laat me
eens verrassen. Bij Weltschmerz zitten ook linkse figuren zoals van der
Pijl. Ben nog geen abonnee hoor. Tegenwoordig ben ik meer 'post-links',
ik zal nooit eindigen als rechts-conservatief. Dat acht ik uitgesloten.

Bovendien ben ik niet tegen vaccins hoor, maar wel tegen de huidige
covid-vaccins, die veels te snel en op een misdadige wijze worden uitgerold.

Ik blijf onafhankelijk welk blad ik ook lees. Trouw en de Groene heb ik
inmiddels de deur uit gemieterd. Moet op de centen letten helaas, ik
scan die bladen wel in de bib.