[D66] Corona-dystopie

R.O. jugg at ziggo.nl
Wed Jun 9 14:39:39 CEST 2021

Je kan aan veel dingen dood gaan, ik maak me daar niet druk om.
Filosofie is een oefening in sterven. Om de Ander, dwz de Nederlander,
de schreeuw-Hollanders maak ik me sowieso niet druk. Ik heb nog een
afrekening openstaan met Nederland.

Wie zich laat vaccineren met een experimenteel mRNA 'vaccin' (het is
eigenlijk geen vaccin, maar een biologische agent die giftige
spike-eiwitten produceert) moet toch wel radeloos zijn na de door de
media en de globalisten georkestreerde massapsychose. Ik ben niet tegen
vaccinatie in het algemeen, maar deze vaccins deugen van geen meter. Ik
had van jou toch meer skepsis verwacht.

Jongeren vaccineren is een criminele aangelegenheid, laat hun eigen
afweersysteem zelf het werk doen.

Ik niet anders dan tot de conclusie komen dat de reis- en
entreebeperkingen die ons door de strot worden geduwd een verborgen
agenda heeft: nl. totale digitale controle over de burger, dwz
massasurveillance.