[D66] Zelfzorgcovid19.nl

R.O. jugg at ziggo.nl
Wed Jun 2 17:24:43 CEST 2021

Ik steun Elens. De nadruk moet liggen op early treatment,en wel thuis,
en zekere niet de massavaccinatie (dat zijn de echte kwakzalvers!) die
we nu zien. Het is overigens geen wonder dat de ziekenhuizen volstromen
als vroegtijdige behandeling verboden wordt door IGJ.

Achter massavaccinatie gaat een dubieuze agenda schuil ingegeven door
belangen van Big Business en globalisten met hun Global Reset agenda:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Grote_Reset

ref: Schwab, Klaus, Malleret, Thierry "Covid-19: The Great Reset",
uitgeverij Agentur Schweiz, 9 juli 2020. ISBN 978-2940631124