[D66] Why Biden should be locked up behind bars

R.O. juggoto at gmail.com
Fri Jul 30 09:34:29 CEST 2021

On 30-07-2021 09:23, Dolly Fluks wrote:
> Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
>

> * Het is legaal als werkgevers van werknemers verlangen dat deze
>   zich laten vaccineren op straffe van ontslag.

Juridisch kan alles inderdaad, maar er zijn nog altijd internationale
wetten die dergelijks verbieden.

> * Werkgevers moeten meewerken aan het vaccineren van werknemers.

Dat is dwang en grenst aan fascisme. Denk aan de code van Neurenberg.

> * Wie zich laat vaccineren ontvangt 100 dollar.

Als men zich moet laat paaien door Biden dan kan men er van uitgaan dat
'vaccineren' met een experimenteel serum niet in je eigen voordeel is.

> Het betrof een van Biden's beste redevoeringen.

Als jij een keer omvalt zal ik er in elk geval niet naar kraaien, Dolly.
Jij bent echt helemaal doorgeslagen naar de verkeerde kant. Wanneer
vertel je eens eindelijk voor wie je tegenwoordig werkt? Dat zou een
heleboel van je nonsens kunnen verklaren...