[D66] Maxima en 5de-golf-leugens De Jonge ontmaskerd

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Jul 17 09:40:11 CEST 2021

Van de week merkte ik op dat het reproductiegetal richting 10 gaat.

Gisteren meldde het RIVM dat het inmiddels 2.91 zij,
   https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/reproductiegetal

Dit is echter de waarde van 2 weken geleden. De echte stijging moet nog
komen (kan overigens ook in die 2.91 zitten, hoor).

Omdat ik zelf de cijfers bijhoud, kan ik een lijstje van de maxima geven
die horen bij de 5 corona-golven in Nederland.
* 1ste golf: 2020/04/10:  1346
* 2de  golf: 2020/10/30: 11172
* 3de  golf: 2020/12/20: 13072
* 4de  golf: 2021/04/21:  9682
* 5de  golf: 2021/07/15: 11368 (voorlopig, uiteraard)

Het is niet onmogelijk dat er een dezer dagen een absoluut maximum zit
aan te komen. Belgie en Duitsland beschouwen Nederland niet voor niets
als risicogebied.

Gisteren zond Nieuwsuur een fraaie samenvatting uit van op welke wijze
De Jonge loog om de 5de golf te kunnen veroorzaken (0:28:40),
   https://www.npostart.nl/nieuwsuur/16-07-2021/VPWON_1324277
Op 0:30:41 verschijnt in beeld: '555 - Samen in actie tegen Corona'. 555
refereert naar de dood/verlichting van Odin/Mercurius, omgekeerd
hangende aan de Wereldboom (Yggdrasil), het 'Samen in actie tegen
Corona' over twee honden (Skoll en Hati) die in de Viking-mythologie de
Zon en de Maan opeten om al doende de Zonsverduistering te veroorzaken
(zodat we de Corona van de Zon zien) en om zich al doende te verenigen
tijdens het Einde der Tijden (Ragnarok).

Kwestie van Zweeds (Viking)model.
De gekte staat gewoon voor je neus.

Marc Fluks, Amsterdam