[D66] Faux pas

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Jul 14 09:44:19 CEST 2021

Ik heb ooit iets dergelijks meegemaakt.

Ik fietste door Amsterdam-Noord en werd plotseling aangevallen door een
compleet peloton agenten, in de boeien geslagen en afgevoerd. De locale
TV-zender AT5 was reeds ter plaatse, alles werd gefilmd en een dag lang
uitgezonden als betrof het de arrestatie van Taghi.

De 1ste rechter verklaarde mij onschuldig, het OM ging niet in hoger
beroep maar ik moest desondanks opnieuw voorkomen. Mijn verdediging was
ditmaal dat ik reeds was vrijgesproken en dat men niet 2x voor hetzelfde
mag worden vervolgd. Hier had de 2de rechter echter geen enkele
boodschap aan, hij bevond mij schuldig maar durfde het niet aan om mij
te veroordelen. Zo gaat dat dus in Nederland.

Het politierapport stond vol Maconieke wartaal en ik zou op 3
verschillende plekken zijn gearresteerd. Hierdoor kwam ik te weten dat
er dwars door Amsterdam-Noord een Melkweg loopt. De Melkweg begint bij
Sportpark Melkweg in noodwest,
   https://www.google.com/maps/@52.4198235,4.8726766,17z
en zit verborgen in de straatnamen richting zuidoost. Ik werd
gearresteerd voor het voormalige hotel Galaxy alwaar zich een
Zonsverduistering bevindt en een (regenboog)brug die nergens overheen
gaat,

https://www.google.com/maps/@52.3909836,4.9113366,3a,75y,345.12h,84.86t/data=!3m6!1e1!3m4!1s0wR0JCg5L7CWFP_mxHpztw!2e0!7i16384!8i8192
Op een van de 3 arrestatie-adressen in de Melkweg bevinden zich 2 honden
die spiraalsgewijze (als betreft het het Melkwegstelsel) om elkaar
heendraaien in een Spaans monument (op Aarde zijn de honden de Rots van
Gibraltar en de tegenoverliggende rots in Marokko),

https://www.google.com/maps/@52.387501,4.9140594,3a,43.1y,252.48h,94.36t/data=!3m6!1e1!3m4!1s44AsusyNj9jJAnGOvAxw4g!2e0!7i16384!8i8192

https://www.amsterdam.nl/stadsarchief/stukken/historie/spanje-monument/

Zoiets verzin je dus niet. De gekte is echt.