[D66] [JD: 131] Quo Vadis, Aida? (Srebrenica)

R.O. juggoto at gmail.com
Sun Jul 4 04:45:14 CEST 2021

Alsof Dutchbat danste op de lijken van 8000 moslims' | Binnenland |
AD.nl

Dutchbat danste de polonaise op de lijken van 8000 moslims.

Alsof Dutchbat danste op 8000 lijken' - De Limburger Mobile

Een lachje kon er wel vanaf...

Gezicht van Srebrenica hoorde nieuws in Spanje | NOS

Welkom, Mladic!

Thom Karremans - Wikipedia

Begripvol oor.