[D66] Krankzinnig en Giftig

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Jul 3 09:42:39 CEST 2021

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Het wordt met de dag giftiger, het politiek- en mediaklimaat in
> Hollandland.

Ergens heb je gelijk (ik mag er zelf ook graag op afgeven, trouwens,
terwijl ik altijd refereer naar mainstream bronnen) - maar je hebt de
neiging om wat door te draven.

Laten we zeggen dat de politiek zichzelf volkomen machteloos heeft
gemaakt als gevolg van jarenlang wegkijken. D66 en de VPRO - en ik ben
van beide lid - vallen momenteel vreselijk door de mand met hun
Kaag-propaganda en het zogenaamd niet weten dat men volkomen fout
gehandeld heeft (dit speelt rechts nog meer in de kaart). Het roer moet
om voordat rechts-radicaal in Europa de macht grijpt - maar ja, wie doet
wat als men zichzelf machteloos heeft gemaakt ? Komt half Afrika en Azie
ook nog eens ongevraagd op visite en politici weten niets beter te doen
dan het een woning aan te bieden ten koste van woningzoekende
Europeanen.

Van de week waren politici voornamelijk bezig om Europese
kampioenschappen voetbal te verhomoseksualiseren (zowaar het gelijk van
Orban) terwijl dezelfde kampioenschappen, zoals het er thans naar
uitziet, een Covid-19 'superspreader' zouden zijn. Maar ja, men keek
weer eens weg - heeft het liever over homo's dan over een pandemie.
Komen die vreselijke Olympische Spelen er ook nog eens aan - goed voor
tal van nieuwe pandemische Corona-golven. Hier valt waarschijnlijk niet
tegenop te prikken.

Toen de Muur viel waren er nieuwe kansen maar West Europa begon
geborneerd af te geven op Oost Europa (wederom: veel blabla over homo's,
het Westen kan niet zonder) en kijk eens waar we thans zitten. Chaos
alom en dit had beslist niet gehoeven. Putin liep in Nederland zowaar
gewoon op straat (een dochter woonde in ons land en hij bezocht haar
dikwijls - men kon beiden tegenkomen bij de Albert Heijn in
Voorschoten), maar thans schilderen wegkijkende politici/media de man af
als de grote Satan die er op uit zij de luister van het Oostblok wil
herstellen. Terwijl ze zelf de schuldigen zijn...