[D66] [JD: 129] Informed consent?

R.O. juggoto at gmail.com
Thu Jul 1 21:29:27 CEST 2021

Bij een medische behandeling is altijd de bedoeling dat je vooraf goed
geïnformeerd wordt. Informed consent heet dat in het jargon.
Nu vroeg ik mijn ouders vandaag hoe dat ging bij hun Pfizer prik in het
verpleegtehuis. Ze moesten na het eten even blijven zitten dan kregen ze
een prikje. Geen informatie of niets! Die oude van dagen kunnen toch
niets meer onthouden of begrijpen!

Kortom, dwangvaccinatie!

Dat vraagt naast een juridische aanklacht natuurlijk om een
tegenreactie. Prikje, Glock, hete olie, brandstapel of toch maar de
aloude valbijl?

Zegt u het maar!