[D66] Adynaton.nl: NOS Journaal 11:00

R.O. jugg at ziggo.nl
Wed Jan 20 12:50:56 CET 2021

Nee hoor... Het zijn gewoon notities. Je weet maar nooit op een dag
zoals deze. We zitten allemaal wel eens niet lekker in ons vel. Waarom
zou je een van de laatste vrijplaatsen op het internet opheffen? BTW,
dank dat je de lijst zal zo lang in de lucht hebt weten te houden. Dat
is wel eens een compliment waard, ook al post je hier niet veel.