[D66] Extra corona-persconferentie kabinet 20 januari 2021: Invoering avondklok

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Jan 19 17:20:03 CET 2021

Henk van Lingen <henk at vanlingen.net>,
> Nou, als  D66 instemt met zo'n  avondklok zeg ik m'n lidmaatschap
> na 25 jaar waarschijnlijk op, Marc.

D66 is tegen de avondklok (helaas). Met die avondklok loopt Nederland
ook weer eens achteraan.

Wat mij betreft: Men moet voor alles zijn dat de pandemie indamt.
Avondklokken, vaccinaties, mondmaskers, winkelsluiting, horecasluiting,
evenementen afblazen, gesloten buiten- en binnengrenzen, stilleggen
vliegverkeer, enzovoort enzovoort. Want alleen als men dit doet, zal de
pandemie ooit over zijn. Doet men iets anders, dan is het doorsukkelen
geblazen. Men kan niet streng genoeg zijn bij een pandemie. Eventueel
mag men het vuur openen op relschoppende anti-vaxers en bezoekers van
coronafeestjes.

Het rare is: Als men handelt als hierboven, dan is de pandemie na 1
maand voorbij. Ik heb dit van de zomer hier al opgemerkt toen de idioten
uit Den Haag nota bene gingen *versoepelen* - dus precies het
tegenovergestelde. Dit is de enige reden waarom de pandemie nu nog
steeds niet voorbij zij (ze zelfs erger werd).

Dat Nederland nagenoeg onderaan staat bij het vaccineren (en iedereen
maar mag voordringen van de psychopaten bij het RIVM /OMT/VWS terwijl de
Gezondheidsraad tot 4x aan toe iets anders heeft gezegd) is een
regelrechte schande. In een beschaafd land zou hier of de doodstraf op
staan of levenslang in het gekkenhuis. Narcistische betweters als De
Jonge en Van Dissel zijn volkomen knetter en levensgevaarlijk.

Vaccinatie in Europa,
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/01/17/van-duitsland-tot-hongarije-zo-staat-het-vaccineren-ervoor-in-europa-a4027759
Vaccinatie Wereldwijd,
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/corona-wereldwijd-cijfers-over-het-coronavirus-in-alle-landen-op-een-rij~b14e8079/