[D66] Och was ich maar... Re: Mich-kwartier

R.O. jugg at ziggo.nl
Fri Jan 8 21:43:28 CET 2021

https://www.youtube.com/watch?v=gRcNdguHFwY

Och was ik maar 1959 Orgineel Venlo (zang; Sjraar Peetjens)
31.527 weergaven
•24 jul. 2011

Het orginele nummer waaraan Johnny Hoes zijn meest bekende hit heeft te
danken. (Och was ik maar bij moeder thuis gebleven)
Uit venlo carnaval 1959

live opname van Och waas ik maar beej mooder thoès gebleve door Sjraar
Peetjens, later opgenomen door Huub Stapel samen met Minsekinder.

Geschreven door de venlose liedjesschrijvers Frans Boermans  (8 juni
1917 -- 11 maart 1999) en Thuur Luxembourg (17 mei 1914 - 30 november 2010)