[D66] Garmonbozia was synonymous with "pain and sorrow"

R.O. jugg at ziggo.nl
Thu Jan 7 09:03:57 CET 2021

In herhaling vallen mag best hoor... Wie niet over de categorieën
herinnering en herhaling bezit vervalt uiteindelijk in een inhoudsloos
geraas. Dat is bij Garmonbozia niet het geval. Hoe meer ik het herlees,
hoe meer ik het op z'n merites kan waarderen.

Ik ben ijverig bezig met de redactie... (de toestand in de VS kan me
gestolen worden)