[D66] V-day, Wat fijn dat je er bent

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Jan 6 15:40:09 CET 2021

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Als je naar de Eenhoorn vertrokken bent

Dit betekent dat ik dood zou zijn.

De Eenhoorn is immers de Hemelpoort (staat op de voorkant van alle
Eurobiljetten), het 1 Euromuntstuk de midzomerse zonsverduistering en
het verhaal van de honden staat op de achterkant van alle Eurobiljetten.

In de coronacrisis zitten tal van soortgelijke codes verborgen. Heel
treurig, uiteraard, want mensen gaan immers dood.

De meeste mensen zien het verhaal niet (jij kennelijk ook niet). Ik
verzin het niet, ik zie louter het verhaal. En vandaag dus hoe men moet
toveren met de kalender ivm kerstmis (de kerstman Santa is een anagram
van Satan en refereert naar Set, de Egyptische Satan). Iedereen kan het
zien, ik doe niet iets speciaals of zo.