[D66] Documental VPRO

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Jan 4 10:05:20 CET 2021

Antid Oto <jugg at ziggo.nl> en espanol,
> Ik heb een beetje medelijden met Kaag die zichzelf in de leiderspositie
> van de D66 heeft gemanoeuvreerd. Dit na het bekijken van de
> VPRO-documentaire.
> Ze is een krachtige vrouw en ik wens haar het beste.

[Ik had deze positieve noot van jou eerlijk gezegd niet verwacht]

Zelf vond ik het juist helemaal niets. Geen idee waar het over ging.

Het enige dat we van Kaag te weten komen is dat ze iets tegen het
vastmaken van autogordels heeft en dat er voortdurend een krullebol om
haar heen draait die hoogstergerlijk met z'n telefoon in de weer is. Dat
de documentaire geen chronologische volgorde kent, maakt van het kijken
bepaald geen pretje. In een speelfilm kan men zoiets doen (een paar uur
eerder was 'Saving Mr. Banks' bij BBC2 te zien, dan kan zoiets) maar
niet in een documentaire.

Wie het gemist heeft surfe naar,
https://www.npostart.nl/2doc/03-01-2021/VPWON_1309691