[D66] WebTV: D66 cCongres 113

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Feb 27 17:21:37 CET 2021

De vraag rijst of partijen er wel verstandig aan doen uberhaupt online
'congressen' te organiseren. Het is toch een beetje Koot en Bie, het is
toch een beetje een kleuterprogramma vol animaties en de kennelijk
hierbij horende rare geluidjes. Liever niet meer doen, lijkt mij.

Als men dan toch perse iets wil doen: Laat kamerleden een voordracht
houden over een onderwerp dat ze de afgelopen periode in de Kamer aan de
orde hebben gesteld. Dan wordt het op slag een stuk serieuzer. Ik zag
laatst Maarten Groothuizen - die deed het heel goed.  :-)