[D66] [JD: 3] Zevenachtig nu exclusief voorbestelbaar!

R.O. jugg at ziggo.nl
Thu Feb 25 21:20:03 CET 2021

https://rene-oto.blogspot.com/2021/02/proefdrukken-zevenachtig-gearriveerd.html

Leden van dit forum kunnen nu mijn novelle nu voorbestellen (t/m 7 Maart
2021, ISO dag 66) bij mij of via het contactformulier op
http://para-dosis.nl
*
**/Zevenachtig/*
De metafysica van René Oto, deel 1
René Oudeweg

Prijs: 21 € (inclusief verzendkosten)

Daarvoor krijg je een genummerd exemplaar toegestuurd (max 3 stuks per
lid), evt. met opdracht en gesigneerd (+23 €).

Wil je het liever bij reguliere boekhandel bestellen dan zal je nog een
poosje moeten wachten en heb je geen uniek exemplaar in handen.

Aantal pagina's: 73 met foto's (z/w en kleur) en stukken.
Pocketformaat, romandruk.

--
R.O./VENLO