[D66] [JD: 3] Post-links in +31

R.O. jugg at ziggo.nl
Thu Feb 25 05:38:21 CET 2021

Ik ben het met Zerzan eens, links zit nog teveel in de sfeer van arbeid
en kapitaal. Als Schinkel zicht links van links noemt, dan noem ik
mezelf post-links. Weg met het 'progressieve' blok SP+GL+PVDA dus.

Post-links = D66+PvdD+Bij1

Echter een dergelijke combinatie is in hollandland ondenkbaar. Dan maar
Simone Weil weer: schaf de partijen maar allemaal af. Heeft toch geen
zin samen te werken met die hollandse leprozen van geest. FUCK YOU.

Tot zover het politieke geneuzel voor vandaag...

R.O.