[D66] Organisatie zorg in beschaafde landen

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Mon Feb 22 19:53:08 CET 2021

En de burgemeesters?

Femke: "Het handhaven wordt veel moeilikker want de mensen zijn het zat,"
Pieter Broertjes: "Ik probeer het kabinet van mijn gelijk te overtuigen en dat is dat de boel weer open moet."

Vroeger was burgemeester wel een leuke rustige functie. Goed, je moet je enigszins koest houden, maar over het algemeen rustig.
Tegenwoordig is burgemeester iemand die (zoals Broertjes) dag in dag uit tegen de betweters in Den Haag moet strijden. Gelijk hebben is één, gelijk krijgen is toch echt wat anders.

We leven nu eenmaal in een Orwelliaanse wereld:

Oorlog is vrede -> het virus
Vrijheid is slavernij -> de bevolking
Onwetendheid is macht -> De Jonge, RIVM (niet dringen svp)

Waarbij Mark Rutte de rol van Big Brother vervult....

Ernst Debets/
Zaanstad