[D66] Garmonbozia: Corona- en Klimaatblues

R.O. juggoto at gmail.com
Fri Feb 12 13:32:24 CET 2021

OMT is een atypisch anagram voor (s)tom, dat moet een klojo van een
aivd-informant toch wel kunnen zien. Dat zijn stuk voor stuk allemaal
decodeerders die denken iets te kunnen zien c.q. lezen...

Overigens heb ik het projectje, de publicatie "Garmonbozia" afgeblazen.
Misschien dat ik er nog hondenvoer van maak, maar ik vrees dat de trouwe
viervoeter het niet lust.

R.O.