[D66] URL: Kamerbrief over plan van aanpak 'boosteroffensief'

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Sat Dec 4 16:36:21 CET 2021

Duidelijk een slag om de arm: je komt pas in aanmerking voor een booster als je je 2e vaccinatie 6 maanden of langer geleden hebt gehad. De mijne dateert van 15 Juni, dus ik kan als 60+-er niet voor 15 Januari geboosterd worden als je de regels volgt. En met mij vele anderen door het trage op gang komen van de vaccinatie campagne dit voorjaar.

Ernst Debets/
Zaanstad