[D66] Update Afghanistan: Debatblues

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Aug 22 17:54:18 CEST 2021

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Is het niet ergens lachwekkend dat Frankrijk en Engeland al maanden aan
> het evacueren waren in Afghanistan en dat Fluks zich nu op z'n borst
> klopt dat hij het als een van de eerste de val van Kabul zag zien
> aankomen, en wel op de dag zelf!?

De woensdag ervoor. Vandaar dat ik er hier toen iets over opmerkte.
   http://www.tuxtown.net/pipermail/d66/2021-August/070375.html
Ik noemde geen datum omdat ik deze niet hard kon maken. Maar ik had
wel door wat er die week stond te gebeuren. Achteraf bezien zou het
wel aardig geweest zijn, als ik het toch zou hebben opgemerkt.

Marc Fluks, Amsterdam