[D66] [JD: 165] Re: GGD doet aangifte tegen Willem Engel

R.O. juggoto at gmail.com
Fri Aug 6 07:43:14 CEST 2021

Willem Engel heeft in zekere zin gelijk. De ongekende druk die
uitgeoefend wordt op de burger om zich maar te laten vaccineren met een
experimenteel serum verhoudt zich niet met 'free and informed consent'
en is dus niet alleen amoreel maar ook crimineel.
Als de politiek en media zich met publieke gezondheidsvraagstukken
bezighoudt krijg je geheid ongelukken. (Behalve bijv. in Mexico waar je
standaard een therapeutisch zelfzorgpakket met ivermectine en aspirine
krijgt naast frequente telefonische consultatie over het ziekteverloop.)

Ik schreef al eerder dat de massavaccinatie per direct opgeschort dient
te worden. Nu is het te laat. Het vaccinatieprogramma is zozeer
gepolitiseerd en gepolariseerd dat het een kwestie van tijd is voordat
de boel ontploft. Een ex-Fvd advocaat bereidt al een zaak tegen Rutte en
z'n kliek voor wegens hoogverraad. Rechtsgeleerden en artsen schreeuwen
moord en brand. De politiek is op vakantie en de Hollandse kudde schapen
hebben nog steeds niet door wat er gaande is; die vertrouwen nog steeds
Marcel Gelauff en het NOS staatsdieet c.q. dictaat.

Je kunt het aan de nieuwslezers zien dat ze een steeds langer gezicht
krijgen en op het punt van instorten staan...(Behalve Dolly natuurlijk
want die is in z'n element met het posten van nog meer coronaporno)

R.O.