[D66] ...nu mag ik zelf ook voordringen... (2)

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Sat Apr 24 18:45:06 CEST 2021

Ik wacht ff het verslag af: Maandagavonf is mijn wederhelft aan de beurt voor de eerste Pfizer prik. Ondanks het feit dat zij slechts 12 dagen jonger is dan ik zelf, schijn ik als bijna 60 jarige nog steeds niet aan de beurt te zijn. Ik behoor kennelijk niet tot de medische risico groepen.
Een voordeeltje: zowel het vaccinatiecentrum als de huisarts zitten zo ongeveer op kruipafstand van mijn huis 😊

Ernst Debets/
Zaanstad