[D66] Democratie op apegapen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Apr 23 14:06:23 CEST 2021

Er speelt meer dan het liegen rond de toeslagen en corruptie in de
ministerraad. De ultieme verrotting lijkt thans volledig te hebben
toegeslagen. Liegen, liegen, liegen - en verspoepelen als Code Zwart op
ons af dendert. En de media vinden het allemaal maar prachtig - ze
liegen vrolijk mee...

In de podcast van Wierd Duk van deze week wordt beweerd dat de
hoofdredacteur van de Volkskrant heeft gezegd dat hij weigert om
journalistieke kritiek te leveren op het rampzalige corona-beleid van
Rutte-III. Hij meent dat men als journalist in deze tijd gehoorzaam
achter de overheid hoort aan te lopen en als doorgeefluik van de
overheid dient te fungeren. Zeg maar: Kwestie van politiek-correct
denken, kwestie van censuur.
Verbaast mij niets - ik heb dat hier zelf ook al opgemerkt. Verder wordt
beweert dat de (verborgen ?) agenda van overheid en RIVM/OMT
groepsimmuniteit zij (vandaar dat mensen sterven als ratten) - kortom,
het Zweedse model.

Programma: Kabinet vervreemdt burgers massaal van zich
            Het Land van Wierd Duk
Zender:    Telegraaf