[D66] Persconferentie Jut en Jul

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Apr 14 08:31:02 CEST 2021

Gisteren gekeken naar het duo Jut en Jul. Ik werd er onpasselijk van.
Als ik het smoel van psychopaat De Jonge zie dan kan ik de gek wel
verscheuren (waar is Volkert van der Graaf als je hem nodig hebt ?).

Gevraagd naar het vaccineren van 60+ burgers die geen vaccinatie willen
krijgen dat voor 60- dodelijk kan zijn maar die wel gevaccineerd willen
worden, stak psychopaat de Jonge weer z'n Grote Verhaal af zonder
antwoord te geven op de vraag. Aan die 60+'ers heeft een psychopaat
immers geen enkele boodschap. Aan 60-'ers trouwens ook niet want 60-'ers
die wel een vaccin willen krijgen dat dodelijk kan zijn, mogen dat niet
van de psychopaat. Kwestie van sadisme.

Vlak voor de persconferentie verhoogde psychopaat De Jonge het aantal
gevaccineerden met 1 miljoen. Want men weet maar nooit of er een vraag
over gesteld wordt. Terwijl er van de week het bericht was dat men niet
meer weet hoeveel mensen gevaccineerd zijn (kwestie van zorgvuldigheid)
- okee, men kan dan vanaf de laatste stand doortellen maar plotseling
een miljoen erbij ? Wat een viezerik is het toch. Nederland heeft z'n
eigen Mengele.

De psychopaat zal wel een complimentje krijgen van het nepparlement
morgen dat het aantal vaccinaties inmiddels zo hoog ligt. Want hem
afzetten ? Neen, zoiets is uiteraard ondenkbaar bij zo'n geslaagde
minister die toch maar mooi in een paar minuten tijd 1 miljoen
vaccinaties weet te zetten.

Brrrr.