[D66] Note: Kan Fluks stoppen met z'n A-KWATS ?

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Sep 16 17:02:25 CEST 2020

Ik heb niet zoveel op met MijnStijl, nog minder met Facebook/Twitter, en
keek dus even of ik een bevestiging kon vinden. Ik zoek - zoals altijd -
gewoon even de bronnen op. MijnStijl bleek gelijk te hebben.

Ik had zojuist een aantal vreselijke dingen gevonden maar had zoiets van
'hier kijk ik morgen nog wel even naar'. Zegt Wilders zojuist tijdens de
APB een deel van wat ik gevonden had. Ik de pest erin natuurlijk.

Maar er is meer ellende...

Enfin, we zien wel...