[D66] Our Final Hour

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Sep 10 11:26:04 CEST 2020

Antid Oto <jugg at ziggo.nl> forwarde het plaatje,

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSqLmiZNEDldlia2lnJAY0F30vGC86ahR9kQoXyrpgPdb7QWtVf

Het toont de Zon als rode reuzenster. Over 5 miljard jaar zwelt de Zon
op tot een rode reus. Vandaar: Final hour. Hier ben ik zowaar op
gepromoveerd.
Ik heb wel eens college gehad van Martin Rees (en z'n wetenschappelijke
artikelen gelezen voor m'n doctoraalscriptie) - bij pappa Ollongren heb
ik trouwens ook wel eens in de banken gezeten, ik meen in Leiden.

Klein wereldje.   :-)

Nu ik toch mail: Er werd opnieuw gelogen over het aantal
corona-besmettingen: Het aantal besmettingen bedroeg eergisteren geen
1140 maar 1293. Waarom toch dergelijke leugens ?