[D66] Veramerikaanst

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Wed Oct 28 20:04:39 CET 2020

Tot die conclusie was ik al jaren geleden gekomen. Sinds ik meegemaakt heb dat je als je met een Yankee maatschappij via (niet naar) USA vliegt, je als niet Amerikaan uit de rij gehaald wordt en je terrorist bent totdat blijkt dat hje geen gevaarlijke zaken in je handbagage vervoert (en dit was 10 jaar voor Nine Eleven) heb ik m'n bekomst van hun manier van niet-amerikanen behandelen.
Oplossing was nog een tijdje om per auto vanuit het veel nederlanders-vriendelijke Canada Amerika binnen te rijden, maar dat heeft voor mij afgedaan sinds de Canadezen ook willen dat je een ETA/ESTA aanmaakt om naar Canada te reizen (Verkapt Visum waar ze het GVD ook nog presteren om geld voor te vragen => ik zit hier niet om het begrotingstekort van Trudeau op te lossen.) Hebben ze van USA afgekeken zeker?

Gelukkig kan ik nu door de Covid situatie nergens meer heen, dus dat probleem is opgelost. Amerika is een mooi land, jammer dat er Yanks wonen...