[D66] Filosofe: Wie kritisch is, zit niet meteen in een kamp met Trump of Engel

R.O. jugg at ziggo.nl
Fri Oct 16 14:41:49 CEST 2020

... En waar staat NOS eigenlijk voor:

NOS = SON = ZON.

Dat verklaart ook waarom ze de stickers met het het rode O-zonnetje
verwijderd hebben. De duisternis treedt in, er is iets mis met de zon.
Ze simuleren alvast de zonsverduistering waarna iedereen transformeert
in steen. Éen voordeel is er wel: als de Limburgse omroep stichting
(LOS) het overneemt hoeven die stickers niet alsnog ervan. (Jetzt geht's
Los!)

En waarom zijn die straalwagens eigenlijk helemaal wit en waar staat
FAKE NEWS eigenlijk voor?

Fake: 18th century (originally slang): origin uncertain; perhaps
ultimately related to German fegen ‘sweep, thrash’. Compare with fig2.

Fegen News: tegen news. De 'extremisten'van Aalbersberg zijn niet zozeer
tegen nepnieuws maar TEGEN het nieuws.

enzovoort...