[D66] Gauguin

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Tue Oct 6 19:27:44 CEST 2020

Dat is ook de verklaring voor het feit dat flora en (voor zover niet door Maori's uitgeroeide) fauna in Nieuw Zeeland zo gigantisch afwijkt van die van de rest van de wereld. Geld overigens ook voor “Grande Terre” (Nieuw Caledonië) , maar daar kan ik niet goed over oordelen, ben ooit eens op tussenstop/overnight rond 24 uur in dit Territoire Outre Mer geweest. En dan alleen in Noumea (de hoofdstad), waar je eerder het idee hebt dat je in Marseille of Toulon rondloopt dan in de South Pacific.

Ernst Debets/

Zaanstad