[D66] Mondkapjes

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Oct 2 09:30:37 CEST 2020

Kom net terug van de supermarkt (er wordt al 2 weken gehamsterd).

Meestal ben ik de enige die een mondkapje draagt (+ latex
handschoentjes), soms is er nog wel iemand (meestal - maar niet altijd -
een Chinees), maar deze keer droeg 1/3 van de klanten een mondkapje. Op
straat ook een paar (opnieuw: meestal Chinezen). Thuis ontsmet ik alles
met spiritus en ga ik onder de douche.

Als ik naar de supermarkt ga dan draag ik altijd op straat een mondkapje
en als ik gewoon op straat ben soms wel en soms niet. Aangezien ik in
Amsterdam woon en het hier volkomen mis zij, zal ik voortaan op straat
altijd een mondkapje dragen. Men weet maar nooit. Latex handschoentjes
draag ik alleen als ik naar een winkel ga, anders niet.

In de krant staat dat Halsema loog (ook zij) over de BLM demonstratie,

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1856434715/lezing-halsema-over-dam-demonstratie-klopte-niet-om-was-niet-betrokken
dus men kan zich niet genoeg beschermen tegen het virus... de overheid
is momenteel beslist niet te vertrouwen. Men zegt maar wat.   :-(

Waarom wordt dit soort lieden niet strafrechtelijk aangepakt ?