[D66] URL: FvD-blues

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Nov 26 08:25:58 CET 2020

Ernst Debets <edebets1 at euronet.nl>
> Het heeft ff geduurd, maar dan toch: LPF taferelen 2.0 . Gelukkig voor
> hen hebben
> ze Joost Eerdmans aan boord die genoeg ervaring met dit soort taferelen
> heeft.

Nanninga vind ik een pittige dame en de droge humor van Hiddema (een
mens moet er iets bij drinken) kan ik wel waarderen. Baudet en Van Haga
beweren rare dingen over corona. Zo zijn nagenoeg alle politici ter
wereld begonnen trouwens en de meesten slapen nog steeds. Wel iets
geleerd: Er zou iets nazistisch aan de hand zijn met clowns - raar want
het nazisme moet niets hebben van de Vrijmetselarij. Baudet begint zich
steeds merkwaardiger te gedragen, het is niet gebleven bij het ruiken
aan een zakje lavendel. Behalve Cliteur zeggen al die FvD-lui mij verder
niets - Facebook, Twitter, of hoe al die clubs ook mogen heten, zijn aan
mij niet besteed.

Nu we toch over Internet hebben: Gisteren was het D66-congres (#112)
online,
   https://www.youtube.com/watch?v=6XQj1LS962o
Er waren gemiddeld slechts 35 mensen ingelogd. Als ik dit schrijf hebben
er achteraf 592 mensen naar gekeken maar het is onduidelijk of dit
alleen betrekking heeft op gisteren of dat het een cumulatief cijfer
betreft. Om 18:00 vandaag gaat het verder en zaterdag is de rede van
Kaag.