[D66] Copernicaanse revelatie...

R.O. jugg at ziggo.nl
Fri Nov 6 09:56:04 CET 2020

On 06-11-2020 09:39, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:

 > Aangezien de Aarde om de Zon draait, draaien electronen
 > op Aarde uiteraard ook om de Zon. Tja...

Ter verduidelijking: mijn hypothese is dat elektronen niet alleen
jaarlijks om de zon draaien net als de Aarde, maar ook 'instant gelust'
zijn via een fractale dimensie met de zon.

Een ander model van de elektronenschil dus, dat ik altijd al te
simplistisch vond resulterende in het bekende golf-deeltje paradigma.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Elektronenschil