[D66] Rob Jetten kan maar beter weer terug naar ProRail

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed May 20 18:24:57 CEST 2020

Henk Vreekamp <henk.vreekamp at hetnet.nl>,
> Sigrid Kaag als lijsttrekker lijkt me sowieso beter omdat ze geen
> eng (sociaal beperkt) profiel met zich mee zeult.

Of Koolmees (wellicht zelfs de beste - maar ja, hij wil niet). Kaag is
ook goed, natuurlijk, maar het liefst zou ik iemand zien die voor de
verandering eens voor de democratie is en hier ook voor durft uit te
komen. Gisteren deed Van Huffelen het goed in de Kamer maar ze blijkt
ook alweer lesbisch te zijn en zou een raar financieel verleden hebben.
Van dit soort dingen moet de partij eindelijk eens af.

In de HP/De Tijd van deze week staat een vreselijk stuk over dat
homogedoe van Jetten,
https://www.hpdetijd.nl/2020-05-19/rob-jetten-gooit-zijn-eigen-glazen-in/