[D66] Dodental corona in Nederland

Henk van Lingen henk at vanlingen.net
Mon Mar 30 18:05:56 CEST 2020

Die cijfers zeggen niets lijkt me, Henk.

Nederland heeft een heel ander testbeleid dan de meeste landen om ons heen.
(daar valt ook van alles over te vinden, maar dat is wat anders).
Lijkt alleen zinnig om te kijken naar ziekenhuis opnames en doden per
datum, en dat te relateren aan de bevolkingsomvang.

Groeten,
Henk.