[D66] Grafiek Sars-Cov-2 in NL (Wuhan Coronavirus 2019-nCoV #89)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Mar 30 13:42:46 CEST 2020

Antid Oto <jugg at ziggo.nl> forwarde een fraai plaatje.
Wat is de URL (ik heb haar niet kunnen vinden), dan kan ik deze op mijn
webpagina plaatsen ?

Let wel: De verticale schaal is logaritmisch ! Een rechte lijn betekent
dat de besmettingen exponentieel exploderen - de beweringen die vorige
week tijdens de technische briefing in de Tweede Kamer en in de media
werden gedaan zijn onjuist gebleken (zoals alle beweringen tot nu toe
onjuist bleken - want de overheid doet domweg niets; zit nu wel wat te
donderjagen met het geld van de belastingbetaler maar hier gaat het
helemaal niet om). In plaats van 'experts' uit te nodigen die er
voortdurend naast bleken te zitten en die niets anders te doen schijnen
te hebben dan veelkleurige plaatjes te produceren, zou de Kamer er beter
aan doen om Nederlandse onderzoekers naar vaccinaties en therapieen uit
te nodigen i.p.v. dergelijke activiteit te blijven dwarsbomen. Het feit
dat men zelf geen opleiding heeft en als gevolg hiervan als zombies
achter baarlijke nonsens aanloopt wreekt zich.

Wat recente cijfers..
* De mortaliteit wereldwijd bedraagt ongeveer 5%.
* De mortaliteit in de VS bedraagt ongeveer 7%.
* Ik heb de Nederlandse cijfers inmiddels gezet op,
     http://www.fluks.combidom.com/fluksweb/SARSCoV2.txt
   voor het geval dat het verleden binnenkort weer eens wordt herschreven
of de fotorolletjes van Srebrenica achterna gaan. Men weet maar nooit
waar het goed voor is.

Marc Fluk, Amsterdam
http://www.fluks.combidom.com/fluksweb/SARSCoV2.htm