[D66] Mogelijk tijdelijk weg ? (Wuhan Coronavirus 2019-nCoV #50)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Mar 12 08:57:08 CET 2020

Thuis heb ik geen werkende computer meer. Momenteel sprake van dat het
gebouw waar ik dit alles intyp binnenkort tijdelijk de deuren sluit
vanwege de Coronavirus-pandemie. Nu is het al zo dat ik 's ochtends
eerst m'n vrijwel uitgestorven werkplek moet desinfecteren met spiritus
in een poging zelf ook niet besmet te geraken.

Mocht ik binnenkort plotseling verdwenen zijn dan kan ik of nergens meer
terecht, of het is me niet gelukt om alsnog een nieuwe computer aan te
schaffen en in te loggen op de wifi van de buren (of ben ik toch zelf
besmet geraakt, men weet maar nooit).

Vooralsnog is er niets aan de hand.

Marc Fluks, Amsterdam