[D66] Discriminatie: Afriyie ontvangt dreigbrief

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Jun 22 10:27:34 CEST 2020

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Ben het met muijz eens, troetelnazi's kopiëren ook vaak dreigbrieven
> op fora.

Zit'íe hier nog steeds ? Ik heb niets gezien.

Wat ik vergat te posten (of heb ik dit ooit al eens gedaan ?),
* Zou het toeval wezen dat het Corona-gedoe en Zwarte Piet tegelijk
   speelt ? Beide(n) staan voor de Zonsverduistering: Tijdens een
   Zonsverduistering (Zwarte Piet) ziet men immers de Corona van de
   Zon.
* Kwakzalvers komen met anti-malaria middelen aanzetten tegen het
   Coronavirus omdat 'malaria' Latijn zij voor 'slechte lucht' en
   het coronavirus zich via de lucht verspreidt.

Mensen worden hysterisch van rare verhalen (net als bij het klimaat).
Maar het is allemaal niet echt. Het is Garmonbozia.