[D66] Discriminatie: Afriyie ontvangt dreigbrief

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Jun 22 10:04:52 CEST 2020

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Ik vraag me af of Fluks inmiddels tot extreem-rechts is
> toegetreden of dat het gewoon dommigheid is (beide
> sluiten elkaar niet uit).

Jij wil er niet aan dat ik aan al dit soort dingen niet meedoe. Voor de
zoveelste keer: Ik hang geen enkel geloof aan - dus ook geen politieke
ideologie. Ik kijk naar de zaak zelf (vandaar dat ik altijd met de bron
kom aanzetten). Van mij mogen Ghanezen als Afriyie en Akwasi
voodoo-rituelen houden rondom een blanke bosgeest, hoor. Wat Zwarte Piet
betreft: Wie doorheeft dat deze maconnieke figuur de Zonsverduistering
zij waarnaast Mercurius/Odin (als de Sint) op de schimmel van Odin
(Sleipnir als het sterrenbeeld Eenhoorn) opdoemt, denkt niet aan
racisme. Wie het niet doorheeft, trouwens ook niet.

De huidige hysterie doet denken aan het Mccarthyisme uit de jaren 1950
of aan de huidige toestand in Noord Korea. En natuurlijk aan het
herschrijven van de geschiedenis in 1984 door Orwell.

Zelf moest ik om die grap van Derksen vreselijk lachen. Zeer to the
point.
En Afriyie had niet met zo'n rare brief + reactie naar buiten moeten
komen.